fredag 29 mars 2013

Tankar på långfredagen

Klockan är snart 12 och det är lunchtid. Funderar över hur dagarna kan rulla iväg så fort som de gör. Har en massa jag borde ta tag i här hemma nu när barnen är hos pappa Johan. Men snart så får jag hem de små igen. De små som inte är så små längre... :-) Vi skall till Skarpnäck och fira morfar som fyller 70 år idag.

I morgon är det påskafton, då är barnen åter med pappa igen, men de skall få fira påsken hos farmor så det känns bra. Själv får jag fira en lugn påskafton... kanske se en bra film eller titta på någon serie via boxen till TV:n. Började se "in Treatment" som gick i SVT tidigare på HBO:s play... Såg första avsnittet igår.

Har ledigt i fyra dagar nu, sen tillbaka på jobbet som fritidsledare. Känns lite konstigt efter mina år som lärare men jag trivs ändå med det. Känns bra att tillvaron blir lite lugnare. Jag vill ha energi kvar när jag kommer hem från jobbet och tids nog kommer jag dit.


Den här sötaste bilden^^ fick Samuel med sig till skolan då de skulle visa bebisbilder... visst är han söt skruttungen!! :-) Skall lägga in fler bebisbilder tror jag... tänka att denna lilla snart fyller 7 år!!

PS Nu är klockan över 12... :-)



Inga kommentarer: