onsdag 10 juli 2013

Min fina familj och ett gott liv!

Jag räknar mig idag som väldigt tacksam över min familj och mitt liv... Inte bara har jag äntligen fått min egna lägenhet... Jag har flyttat in med mina barn och min särbo, jag har fått upp en hel del av mina saker även om det står en hel del kartonger kvar i väntan... Nu idag har jag fått hjälp med en hel del här hemma, t ex så kom rörmokaren hit med en ny blandare till köket, så fin så... Annat det än restaurangblandaren som satt i köket! 

Sen har jag fått upp en ny hatthylla, toalettrullehållare och beslag till gardinstänger i kök och vardagsrum...
De små sakerna gör sitt!!


Min särbo sitter och pular med min gamla MacBook och lägger in en massa bra saker i den :-) 

I morgon börjar min semester på riktigt... En månads sjukskrivning får räcka! Nu ska livet återvända igen!! Även om det många gånger är bra jobbigt så är livet fint med en massa kärlek och lycka!! 

Inga kommentarer: