onsdag 3 juli 2013

Mitt hem börjar bli mitt...

Ja, nu börjar det likna något, det som ska bli mitt hem. Jag har inte haft ett eget hem på så länge att det känns som första gången jag flyttat hemifrån... Men det var länge sedan jag flög ut ur boet! Men trots det så var gårdagens besök på IKEA i Barkaby ett startskott... har aldrig varit med om ett så stort inköp på IKEA tidigare (i min familj i alla fall) och idag var jag och min far på IKEA i Kungens Kurva där vi åt frukost för 20 spänn, jag köpte sänglådorna som jag missade igår samt lite annat smått och gott :-) Har satt ihop diskstället idag och alla sänglådor är monterade. Min far har fortsatt med barnens sängar och min nya TV-bänk från MIO möbler i Gustavsberg.

Så lite bilder om allt går som jag vill :-)



















Ok, bilderna hamnar inte i den ordning JAG vill... men sista bilden först och första bildens sist så blir ordningen rätt :-)

Det har varit en lång dag. Snart dags att krypa till kojs och sova!!! G'natt folks!!

Inga kommentarer: