måndag 12 augusti 2013

Åker mot regnet :-(

Känns inte så kul att möta regnet i Nacka! Sitter på bussen mot Slussen. Nästa Hökarängen och en vecka hos min älskade Bosse! Gör ett litet gästspel hemma på onsdag för att ha barnen hos mig över natten. Det blir underbart! 

Andra arbetsveckan för mig men känns ändå ovant. Har en förmåga att bli lätt förvirrad och får känningar i magen av stress. Jag vet inte vart jag hör hemma men får väl anpassa mig till att jobba på Kobben, där jag behövs... Lite godtyckligt men jag är skadad av de senaste årens press på mig!

Jag har mycket att ta tag i när det gäller barnen! Ska anmäla oss till både ADHD-center och Aspergercenter, sen ta kontakt med Hamnen för det är ohållbart att ha två barn hemma som inte lyssnar. Dessutom så vägrar Samuel ta sin medicin. Jag porlar inte ta striden. Jag känner att jag behöver tips och råd igen från någon kunnig på områdena autism/ADHD. Ska också gå med som medlem i Attention.

Jag är mycket trött just nu. Sover för lite ibland. Men ska rycka upp mig. 4 timmar max sov jag i natt:-( måste bli fler timmar!!

Trötta ögon... Trött kropp... Trött huvud...

1 kommentar: