onsdag 28 augusti 2013

Glömt laddaren...

Jag var hemma en sväng igår eftermiddag innan föräldramötena på barnens skola(ja de ligger ofta samma dag...) och då passade jag på att ladda upp min mobil. Men i stressen så glömde jag tydligen laddaren hemma :-( så nu sitter jag på bussen hem... Bara 3 % kvar av batteriet. Jag som är sjuk och borde vila jag... Höstens första riktiga förkylning med huvudvärk och halsont. Hemma från jobbet och hade verkligen tänkt att sova, vila och dricka te hemma i Hökarängen... 

Jag brukar sällan vara hemma för en vanlig förkylning men i denna värme och när jag nu jobbar med de yngsta i skolan vill jag inte hosta, nysa och snora bland barnen... Inte heller bland mina kollegor. 

Nu är jag snart hemma... Ska vila en stund och få i mig lunchen som min fina Bosse har fixat åt mig. Sen far jag tillbaka till Hökis och tar det lugnt. 

Kram på er!

Inga kommentarer: