onsdag 7 augusti 2013

Inget att säga/skriva

Vissa dagar är underliga. De börjar så märkligt, känslan i kroppen är låg, tankeverksamheten trög samtidigt som alla tankar pockar på uppmärksamhet. Dåligt med sömn i natt, kan ha berott på en kraftig oro i kroppen, samt att sonen var vaken vid minst två tillfällen och väckte mig. Kom i säng lite för sent, närmare 0.30 och med facit i hand så blir fem timmar för lite sömn, i alla fall om jag under dessa fem timmar är vaken vid tre tillfällen(minst).

Vad handlar alla känslor i kroppen om? När och hur ska jag lära mig hantera dem?? Känns så futtigt att "skitsaker" gör mig extra ledsen/känslosam. Det kan vara ett program jag ser, en text jag läser eller vad som helst. Igår hade jag en gruvande känsla i magen hela dagen. Det är något som gnager men jag vet inte vad, varför denna ångset?? Jag har ont i magen idag, oförklarligt, inget fysiskt fel utan allt sitter i skallen. Skit rent utsagt.

Varför kan jag aldrig någonsin känna att jag har ro i kropp och själ? Varför ska jag oroa mig för allt hela tiden och känns som jag gör?? Livet är en ren plåga ibland. Missmodet tar över trots jag inte har något att vara missmodig över. Jäkla trist inlägg men jag väljer att publicera ändå. Men inte länka det. Jag är bara skit idag... :-(

Inga kommentarer: