fredag 13 september 2013

Ett sista inlägg inför den stora resan...

Alltså, jag är så nervös... ska snart bege oss till Frihamnen för att stiga ombord på båten till Riga, jag och Bosse. Tänk att dagen för avresa redan är här. Det känns som att tiden går alltför fort. Men det ska bli skönt att få komma iväg. Jag har längtat efter detta länge. Hela sommaren har jag varit på hemmaplan och nu är det dags att få se något annat :-)

Tre nätter ska vi vara borta och det är helt underbart. Två nätter på båten kanske inte är så skoj, men har vi tur med vädret så blir det två fina kvällar och förmiddagar på vattnet.

Sen får vi se vad vi hinner med under det dryga dygn vi är i staden.


En liten bild på en nervös Anne med resfeber... Sovit konstigt i natt men ändock sovit bra. 


Bosse laddar framför datorn... alltid en massa fix och trix med den :-) Men snart bär det iväg... Tar en lunch på stan och sen Frihamnen där vi får gå ombord kl 15.00. Kl 17.00 går båten. 

Det är en viss skillnad i hur vi packar Bosse och jag :-)



Gissa vilken som är min?? Jag har aldrig haft lätt för att "resa lätt" jag :-) Det finns ju såååååååå mycket jag kan behöva eller hur??

Ha en bra helg alla!! Jag ska ha det i alla fall... En riktigt långhelg med en massa mys och god mat hoppeligen!!




Inga kommentarer: