onsdag 11 september 2013

Hösten på intåg

Idag var den vackra solen som bortblåst, i alla fall på eftermiddagen då förskoleklasserna hade sin utetid på eftermiddagen. Tur jag tagit dit mina regnkläder - gummistövlarna. 
Dagen i stort har varit en bra dag men jag är grymt trött. Redan runt kl 13 faller min energi. Jag förstår det inte. Jag blir trött i kroppen och orkar knappt hålla mig upprätt :-( det är inte ok! Kanske har det varit förkylningen jag burit några veckor? Kanske är det penicillinet nu som ställer till det? Tidigare hade jag brist på D-vitamin men inte troligt nu!

Sitter på bussen hem i alla fall. Nöjd med dagen trots allt. Men det ska bli skönt att komma hem. Längtar efter att sova!! Så trött...

En blid från bussresan... Inget regn just nu i alla fall!! 

Inga kommentarer: