tisdag 29 oktober 2013

Jag är fast!!!

På rapport idag talades det om skadligheten av att sitta med mobil/surfplatta el dyl framför tv/dator etc och det slog ner som en blixt i skallen på mig... Själv kollade jag nyheterna via webben, med mobiltelefonen i handen!!! Det är helt sjukt men jag mår faktiskt ofta dåligt av att ständigt vara uppkopplad, kolla FB, bloggar jag följer, skriva mina egna bloggar etc. Helt sinnessjukt är det!!  Jag som själv lider av depression och ångestsjukdom borde kanske tänka om, avgifta mig från detta beroende/missbruk! Jag har blivit bättre på att styra mig själv men är långt ifrån nöjd med mitt agerande. Mobilen kommer fram vid alla möjliga olämpliga tillfällen! Men jag ska bättra mig!!!
Tyvärr kan jag inte länka via mobilen som med datorn så det får bli en senare blogg med hänvisning ur lämpliga artiklar! Detta är som många andra ett intressant ämne!!

Är jag ensam??

Inga kommentarer: