tisdag 15 oktober 2013

Kaosmorgon...

Men här står vi och väntar på bussen, något senare än vi borde men ska vara inom ramen för att barnen hinner till skolan. Sena blev vi för att jag inte lyckas med konststycket att få Samuel att ta den nya medicinen, Concerta. Vi kämpade på länge nog, i ca 20-25 minuter innan han fick den "gamla" i pulverform.
Hur får man ett barn som är rädd att svälja en hel tablett att våga försöka? Det går ju inte att tvinga honom... 
Natten var jävlig och efter enbart någon timmes riktig sömn så är jag inte i toppform. Men ibland går det inte att somna bara. La mig 23.40 ca, när klockan var 02.20 så öppnade jag balkongdörren. Kokhett och svettigt i sovrummet :-( Sen vaken ett tag till. 
Nåja, snart är pojkarna lämnade och jag på väg till jobbet. Börjar 10 idag så jag borde hinna!! 

Inga kommentarer: