torsdag 31 oktober 2013

Ny design på min blogg

Jag är en ombytlig person och fokus hamnar av någon anledning på helt fel ställe :-) Nåja, en liten stunds lek vid datorn gör ingenting eller hur?? Kartongerna låter nog väntas på sig... Men jag är mäkta trött på att INTE komma i ordning här hemma... HUR GÖR MAN??? Ibland tror jag att jag seriöst inte är riktigt klok :-( Det är stökigt precis överallt och när jag ska börja med EN sak så ja, jag kommer på nya spår hela tiden. Ett återkommande problem. Hur jag ska kunna lära mina egna barn var ordning är vet jag inte...

Någon som har någon idé att dela med sig av??



Ja bilderna ovan har jag använt förut... men det ser liksom likadant ut... så nu Anne, NU jävlar är det dags att göra något åt saken!!!

Just det, idag har min far fixat avrinningen till tvättmaskinen :-) Nu går det ner i avloppet under handfatet... håll tummarna att det håller!!! 

1 kommentar:

GunBritt sa...

Anne .. det här med att börja med en grej och sen hitta annat att fortsätta med är ett återkommande "problem" hos de flesta tror jag. Vissa saker är tråkiga, ibland grottar man ner sej i nånting som man kom ihåg som mysigt.. fotoalbum .. ja allt som är roligare än det man känner måste göras. Tror dessutom att just det här med städning är nånting som växer fram hos barn hur stökigt de än är vana att ha det i barndomen. Min egen dotter vadade bokstavligen fram bland kläder som egentliigen skulle hänga i garderoben. En hög för smutstvätt och en hög rent. Nu har hon jättefint hemma. Du gör ett fantastiskt jobb, du är en jättebra mamma och .. ja du är en bra person . Kram