fredag 11 oktober 2013

Sluta skriva?

Tog beslutet i onsdags att försöka tagga ner mitt skrivande och min "synlighet" på nätet. Helt och fullt kommer jag inte lyckas men just nu är behovet att vila och bli kvitt tröttheten. Det enda jag orkar just nu är att jobba, ta hand om familjen och sova. Skulle gärna skala bort mer men jag gör faktiskt bara det "nödvändigaste". Orkar knappt se på TV på kvällarna. Kanske är det hösten som kryper inpå skinnet på mig? Jag hoppas på det.
I så fall så ska detta ge med sig. 

Jag har varit utloggad eller i alla fall inte aktiv på FB sedan i onsdags och det är en bedrift att inte intressera mig för vad ni andra har för er!!! :-) Kanske är jag knäpp men jag kämpar på. Jobbar på att finna min egen energi och drivkraft, den måste ju finnas??

Idag har jag varit mycket trött, huvudvärk och yrsel/svartnat för ögonen... Nu är jag på väg hem, hem till Hökarängen och helgen ska bli bra! En tur in till stan i morgon för att umgås med Bosses dotter Anna med familj. Det kommer bli trevligt!
På söndag hoppas jag orka hälsa på Lotta som ligger på SÖS sedan en tid tillbaka. Jag hoppas hon mår bättre och inte blir sämre! Sen måste jag hem till Gurra för att handla hem mat.
Nästa vecka är det "barnvecka" igen!!

Kram alla starka!

Inga kommentarer: