söndag 3 november 2013

Helgen kom och gick!

Men har varit bra trots allt. Lite tunga moment men en hel del glädje också. Att lätt bli nedslagen i sinnet gör förstås vissa delar av dagen tungt och jag har märkt för min del att förmiddagarna är fruktansvärt jobbiga just nu.  Jag försöker göra det absolut bästa jag kan med den energi och ork jag har... ändå kraschar jag ibland på sängen och blir liggandes stirrande i taket, eller sitter med datorn skriver och funderar... Trots detta har jag hunnit med massor tillsammans med familjen. Utflykt till Björnö Naturreservat med morfar och barnen i fredags, sen Halloweendisco i Simons klass på kvällen. På Allhelgonadagen var vi ute på promenad med barnen, jag och Bosse och till middagen bjöd vi morfar och morbror Pär :-) God kyckling som Bosse tillagat i lergrytan. Efter middagen promenad upp till kyrkogården för att tända ljus och tänka på de som fattas i våra liv... För min del just nu mamma/mormor och Birgitta, barnens faster.
Idag har vi inte gjort så mycket... det var en seg förmiddag och orken räckte inte. Men vi gjorde ett försök att ta med barnen ut, men det började ösregna. Middag åt vi hos Pär som morfar tillagat. Trevligt var det men promenaden hem var regnig...
Nu när klockan närmar sig 23 har Samuel fortfarande inte somnat. Han vaknar dessutom varje natt så nu börjar detta tära på sinnet extra. Vad gör man??








Vackra Björnö






Halloweendisco med 3C










En fin Allhelgonadag med familjen...





Söndagsmiddag....




Inga kommentarer: