tisdag 26 november 2013

Tröttmössa...

Idag är jag trött! Varit vaken, ja i alla fall uppe, i snart 12 timmar. Var uppe långt före tuppen idag (som alltid när jag har barnen). Men just idag känner jag mig vimmelkantigt trött. Men det är bara att tuffa på några timmar till!!!! Ska hämta mina underbara ungar nu, laga middag, läsa läxor, göra kväll mm. Om jag sedan orkar ska jag se veckans brott om fallet Tomas Quick. En hemsk rättsskandal som uppdagats och kostat många oskyldiga ett stort lidande... Och låtit andra skyldiga gå fria. 

I morgon upp före tuppen igen, men jag har tagit ledigt ett par dagar för att inte helt stressa ihjäl mig över Samuels inskolning. Har ett läkarbesök inplanerat i morgon också. Hoppas så det blir ett givande besök! Jag vill så mycket mer med livet!! 

Inga kommentarer: