lördag 7 december 2013

Ett litet inlägg här får avsluta min dag...

Dagen har varit, den har kommit och gått. Förmiddagen var bra, resten av dagen lämnar jag hädan och tänker framåt i stället... Jag har läst om sociala relationer idag, om "blyghet" som kanske egentligen inte är blyghet. Det är snarare ett socialt obehag. Det gillar jag nog bättre tror jag i alla fall :-) Jag rannsakar mig själv och söker med ljus och lykta vidare i träsket som är mitt. Vart jag kommer upp ur träsket vet man aldrig, men upp ska jag i alla fall. Det finns mycket att fundera över framför allt om framtiden. Vem vill jag vara? Vad vill jag göra? Livets svåra frågor... så jag tar och plockar in lite bilder från igår och idag i stället...


























Gårdagskvällen kantades av gardinstrykning och förmiddagen av lek i snön... Nu är lördagen över och det är dags att sluta de blå och försöka drömma sig bort till något fint...

Natti natt!



Inga kommentarer: