tisdag 10 december 2013

Frukost ute... fast inne!

Jag har lämnat ungarna och har inte den minsta lust att åka hem till min tomma, lite "lagom" stökiga lägenhet! Åter tänker jag att jag inte behöver sitta hemma och deppa, sitter på något sätt hellre här i alla fall! Det är tradigt att bara vara hemma, även om det alltid finns saker att fixa med. Jag orkar bara inte med det hela nu!
Så detta blir min bot idag!

Idag har jag släppt kontrollen över Samuels skolgång... så kändes det att släppa iväg min sjuåring med skoltaxin idag! En av pojkarna i klassen satt redan i bilen så det var inget problem att få honom in i bilen :-) Ringde skolan och kollade att han kommit fram också! Simon hann med sin buss och även om jag åkte med honom till skolan så börjar denne unge herre bli stor han också! Han vill åka själv till skolan. Idag ska han åka själv till Gustavsbergs centrum :-) vart tog mina bebisar vägen???? Saknar dem!! Men älskar mina stora ungar!!

Två veckor kvar till jul idag, det känns... Sen är det ju bara tre veckor totalt kvar på detta händelserika år. Tänker inte gå in på detaljer nu, men mycket gott har kommit med detta år!! 2013 har i stort varit ett bra år, även om en del tråkigt har hänt också! Får skriva min egen krönika över året sen!! 

Inga kommentarer: