tisdag 24 december 2013

God Jul!

Ja julafton kom, med regnstänk på balkongen där julgodis, julmust mm huserar. Tomten kom med lite klappar under granen och Simon vaknade kl 5, piggelin... mitt hjärta. Samuel var lättväckt kl 8, en av få morgnar som det går lätt att få upp honom.
Nu har morfar och morbror kommit, så familjen är nästan helt samlad... Bara morfars bror saknas.

Kalle Anka och hans vänner är lite tradition men mestadels halvsover jag då, eller fixar med maten. Sen ska vi äta middag och barnen ska sina klappar få öppna!!

Lite dåligt med julkänsla är det men så har det varit tuffa jular de senaste åren... Regent gör det INTE bättre! Men barnen gör allt... Saknar min särbo men vi är ju inte limmade vid varandra och jag måste lära mig släppa taget. Svårt men nödvändigt!!

20131224-140817.jpg

20131224-140927.jpg

Inga kommentarer: