tisdag 17 december 2013

Jag behöver sol!

Att gå hemma utan att göra  något av tiden är det värsta... Jag kan ärligt säga att bara det är lite deprimerande i sig, men jag vet att det på något sätt är nödvändigt för mig. Nu sover jag bättre på nätterna, jag har orkat läsa ut en hel bok och påbörjat nya. Det känns ganska så fantastiskt bara det. Det måste ju vara en pusselbit som faller på plats.
Men gråvädret och den uteblivna snön gör mig lite less faktiskt. Det är en vecka kvar till jul och även om jag inte har den största längtan dit så blir det lite lättare när det är VINTER ute...
Jag har en bra vecka hos Bosse och det är skönt att inte vara ensam. Idag har vi tagit oss ut efter mycket om och men samt lite städning, på en promenad till Drevviken och Sköndal. Det behövdes och var skönt att komma ut. Tyvärr fortsatt molnigt och inte någon strålande sol...
Nu är vi hemma och det blir en lugn eftermiddag och kväll... ska läsa lite och fundera lite lagom om resten av  mitt liv... :-)
IMG_5918BosseIMG_5920DrevvikenIMG_5929GranIMG_5930trädIMG_5931StugaIMG_5933KyrkaIMG_5935Kyrka1

Inga kommentarer: