måndag 9 december 2013

Lättroad som jag är...

Jag hade ambitionen att lägga mig när jag lämnat barnen idag... Det botar ju all trötthet?? Not! I alla fall så ringde jag Värmdö Bostäder i stället angående mitt badrum. Pratade med fastighetsförvaltaren som lämnar ärendet vidare till de som kollar badrum... Kanske blir det ett nytt badrum!! Med ytterligare höjd hyra MEN det kan det vara värt! Standardhöjning kallas det!

Sen kom jag på den roliga iden att leta upp alla legobitar i barnens rum. Jag rensade alla lådor på legobitar sen sorterade jag dem i små lådor.. :-)
Ibland undrar jag om det inte finns lite mer än "vanligt" med autism i mig :-) älskar att sortera och kategorisera saker... Pärlor, papper, legobitar etc... Jag gör det tyvärr inte alltid så bra eller praktiskt men jag "njuter" av det!! Jag missade nästan bussen av min iver men nu är jag i Mölnvik... Ska leta julklappar och äta sushi! Allt för att inte ligga på soffan och deppa!! 

En bra dag!! 

Inga kommentarer: