tisdag 3 december 2013

Lugnet sänker sig

Haft en fin dag idag. Låååååång sovmorgon ända tills 9.45. Det behövdes efter ett par jobbiga nätter med Samuel som har svårt att komma till ro och sova... Natten mot måndag sov jag tre timmar. Samuel var vaken flera gånger och det var omöjligt att somna in före kl 1.30 när han fick somna bredvid mig. 

Dagen i övrigt har bara flutit på. vi åt brunch med havregrynsgröt, ägg och macka, lite pyssel med datorn och sen en utflykt in till stan. Träffade Bosses dotter för en fika vid Medborgarplatsen sen en promenad upp till Katarina kyrka. Vi strosade runt lite på kyrkogården också. 



Nu efter en god middag väntar en lugn kväll, nyheter och sen senaste delen av Boardwalk Empire som vi inte sett... Sen blir det nog sängen. I morgon måste vi fara hem till mitt för att jag ska få mina fönster tätade... :-) Det är på tiden. Det är ibland bara 15 grader efter golven och vid fönstren och det är lite kallt...


Inga kommentarer: