tisdag 7 januari 2014

Som ett barn på julafton ;-)

Med tindrande ögon och ett glatt leende... Min man alltså :-) <3 Han sitter där med den nya datorn och hämtar hem uppdateringar och annat. Själv står jag i köket och bränner pannkakor samtidigt som jag bloggar lite.
b och dator
Bosse och dator
dator
Sen har vi firat min födelsedag alldeles lagom idag. Barnen har varit hemma eftersom Simons fritids var stängt idag. Åkte till Nacka Forum och åt en god lunch. Pizza till barnen och pasta till Bosse och mig. Fick fina blommor av min man och ja, en bättre dag får man leta efter.
rosor
blomma
I morgon stundar vardagen igen, barnen ska till skolan, Bosse ska hem till sitt och jag ska tillbaka till läkaren. Denna månad som jag varit hemma har förstås gjort att jag idag mår bättre, men jag är mäkta irriterad över att jag inte fått samtalen som jag blivit lovad. Det innebär att jag inte känner mig ett dugg tryggare i allt som rör livet utanför bubblan här hemma. Hur ska jag kunna gå tillbaka till jobbet när INGET har förändrats nämnvärt utöver att jag sover bättre på natten... jag är lite gladare förstås. Men grundtryggheten inom mig är bortsopad... jag MÅSTE få hjälp! Jag klarar inte av att gå så här längre, jobba någon månad eller ett par och sen falla igen. Jag ORKAR inte med det!!
Nog om detta tugg... nu ska barnen äntligen få pannkaka.... PUST!

Inga kommentarer: