söndag 13 april 2014

Funktioner i Blogger?

Det är inte så lätt att utforma bloggen tillfredsställande för mig. Kanske är det min inre rastlöshet som gör att jag inte alls är nöjd, men jag ser hur andra utformar sina bloggar och jag vill också!!! Jag vill att min blogg ska väcka nyfikenhet hos den som läser mina inlägg.
Idag skapade jag en sida. Men jag har ingen aning om vad denna sida står för eller om den ska kunna läsas i bloggen. Så hur gör man????

Jag försökte lägga in en bild som en gadget tidigare men den blev groteskt stor... 

Gosse vad jag önskar att jag inte ständigt hade denna känsla av oro inom mig. Den förstör min glädje i att blogga. Jag känner sådana krav på mig ibland att jag inte kommer någon vart. Att jag sen har svårt att hålla mig till det jag en gång valde är ett annat problem. Ett ex är att min blogg fortfarande kallas "Vardagens glädje och tristess på "bloblovin" trots att jag här bytt namn på den.
 
Kanske lägga detta på is, jag har definitivt inte is i magen idag. Bara tonvis med oro och en stressande rastlöshet och en känsla av att allt är utom hopp, bortom all räddning...

Molnen utanför köksfönstret ser så fridfulla ut... Ta mig med!!

Inga kommentarer: