tisdag 10 juni 2014

Det skär i mammahjärtat!

Samuel blev så ledsen när jag sa att jag inte kan medverka på hans första läsårsavslutning på hans skola. Klassen ska sjunga en sång, sen efter alla uppträdanden är det picnic. Jag insåg vid lucia att det är väldigt speciellt på ett mysigt sätt att se barnen i särskolan uppträda. De är så glada att uppträda... :-)


Själv ska jag möta min nya läkare för andra gången och gå igenom provsvar samt prata om det stundande nätverks-/rehab-mötet med FK, kommun och biträdande rektor på skolan. Företagshälsovården verkar vara bortkopplad igen.

Det skär långt in i mitt hjärta att jag inte får vara med honom på hans stora dag. Jag kommer kunna vara med Simon då den är på morgonen. 

Idag var det avslutning för promenadgruppen. Våra ledare bjöd på jordgubbar och gott fika på Strandviks fina tomt. Nära vatten och hamnen. Kommer att sakna ledarna som båda måste sluta på Capio psykiatri. De har i princip bytt ut ALL personal under de senaste månaderna. Inte kul att ständigt byta behandlare...


 

Nåja sommarlov stundar och rutinavbrott utan dess like. Promenadgruppen har gett mig nya bekanta och förhoppningsvis en ny vän att lära känna bättre! Vi ska försöka ses och promenera ibland. Toppen!


Inga kommentarer: